La Universitat de Lleida, en serveis mínims fins el 6 de gener

Captura de pantalla 2022-01-03 a las 11.15.38

La Universitat de Lleida (UdL) tanca de nou les seues portes al públic durant quinze dies aquest Nadal -del 24 de desembre al 6 de gener- per estalviar uns 68.500 euros (42.000€ en energia, 25.000€ en neteja i 1.500€ en comunicacions). Es tracta d'una quantitat una mica superior a la dels darrers tancaments en aquest període, segons el vicerector d'Infraestructures, Narciso Pastor, "per l'encariment del gas". En el cas de l'energia elèctrica, la contractació del servei a través del Consorci d'Universitats de Catalunya (CSUC) amb un preu tancat ha evitat la pujada de la factura, segons Pastor.

La UdL conserva el servei de seguretat les 24 hores en tots els campus, el manteniment de comunicacions informàtiques i telefòniques, i la recollida i distribució de correu i paqueteria durant els matins. Els dies festius totes les instal·lacions romandran tancades (25 i 26 de desembre, 1 i 6 de gener), així com el 24 i el 31 de desembre.

Consulteu la notícia