Oberta la Call for Technologies 2022 del Programa The Collider

AAFF-Post_RRSS_Call4Tech-2022_CAT

The Collider, programa pioner d'innovació i transferència de tecnologia promogut pel Mobile World Capital Barcelona, ha obert una nova convocatòria per a la captació de projectes tecnològics.

L'objectiu principal d'aquest programa és apropar la ciència al mercat, fomentant l'actitud emprenedora en universitats i centres d'investigació, per tal de generar spinoffs d'alt valor afegit per a la indústria i la societat. Els reptes de l'actual edició s'agrupen en 5 sectors principals: Salut, Indústria 4.0, Energia, Mobilitat i Agri-Food.

El programa va dirigit a estudiants de màster, doctorat, PhD, PostDoc o investigadors vinculats a un grup de recerca d'universitats o centres de recerca o tecnològics que disposin de l'autorització expressa per part de la institució.

Després de la Call for Technologies, se seleccionaran els 15 projectes que millor resolguin els reptes industrials i se'ls convidarà a participar a la nova edició de The Collider. Els projectes escollits rebran unes aportacions de 2.000€ fruit de la col·laboració entre la Generalitat de Catalunya i el programa The Collider.

En cas de voler participar en el programa, poseu-vos en contacte amb el Trampolí Tecnològic-Unitat de Valorització i Transferència (UViT) de la UdL a través del correu rdi.valoritzacio@udl.cat.

La convocatòria estarà oberta fins al 27 de febrer de 2022.

Consulteu més informació