S'obren les inscripcions de d·HEALTH Barcelona, el programa de formació d'emprenedors i innovadors en tecnologies mèdiques i 'digital health'

dHealthj
Esto es una imagen

Design Health Barcelona (d·HEALTH Barcelona) és un programa de postgrau destinat a formar emprenedors i futurs líders en innovació sanitària. S’inspira en la metodologia del biodisseny de la Universitat de Stanford, que guia els estudiants a través d’un cicle complet d’innovació, des de la identificació d’una idea de negoci mitjançant una immersió clínica en un hospital punter de Barcelona, fins al disseny i prototipat d’una solució viable i el desenvolupament d’un model de negoci per implementar en el mercat.

Incrementar la seguretat dels professionals sanitaris a l’hora de realitzar intervencions o millorar les tecnologies de quiròfan són algunes de les idees sorgides aquest any del programa de postgrau d·HEALTH Barcelona, que ha posat en valor el potencial de la innovació en salut en un context de pandèmia com la del SARS-CoV-2.

Biocat llança la vuitena edició del programa amb unes xifres que avalen el seu èxit: el 95% dels alumnes de totes les edicions han trobat feina en el sector salut i un 30% dels graduats lideren el seu propi negoci.

La nova edició, que començarà el 8 de gener del 2021, es reduirà de 9 a 6 mesos, tindrà lloc a la BCN Tech City i comptarà amb la col·laboració del Barcelona Institute of Science and Technology, que atorgarà beques a la seva comunitat. A més, com a novetat es treballarà per a que un dels projectes desenvolupats se centri en una àrea clínica relacionada amb col·lectius minoritaris o en risc d’exclusió social.

Les inscripcions per a la nova edició ja estan obertes i inclouen un 10% de descompte per als matriculats abans de l’1 de setembre.

Consulteu més informació